CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Tuesday, May 26, 2009

Tamat sudah...

harini da cukup 10 ari aku bercuti..da balik u da la kan..rse cm jap je plak..nk balik lg pun ade rsenye..tp tu la kan,cuti2 gak,tnggjwb sbgai tntra pun kne buat jgk kan...x lme lagi nk knduri da umh aku ni.lg 2 mggu dr skrg..13/6 ni knduri abg 1st aku..x tau la dpt balik ke x..persiapan da buat sket2 ni..tngk2 td ade mmbe bg tau yg tarikh yg same 12-14/6 kne pegi wt ltihan kat kem plak..nmpak gye nye x dpt cuti la kot..adus,knduri abg yg 1st ni..dlm mse yg sme,1st time jgk aku knduri kawin dlm family aku ni..arap2 dpt le balik kan..ape yg pntg?bkn kerjasama bak kate mmbe aku sorg tu yg jd tman setia katun tu..hehe..sape?ha,x yah tau la..yg pntg skrg ni,usaha dulu kan..buat surat dlu,x dpt cite len kan.x tau nk tulis ape la plak ni..tetibe jd x reti plak nk tulis..hehe..ni ade la sket2 pesiapn yg da dibuat..tema kt belah laki wane ijau..belah sane pnye sane ungu...arap2 dpt balik la..





4 comments:

madaniahismail said...

weh,pehal letak gamba bakul yang aku amik tuh???delete balik..len kali amik ar gamba mu cat umah.yg tu keje aku..

khairulikhwan said...

hehe..ala,da x smpt plak nk ambik gmba cat tu..nk wt cm ne kan..mu ambik gmba tu pun gne spe pnye cmera?hehe

♥MiSs WaFa♥ said...

sy tahu sbb pe dia xnk letak gmbr dia cat..mesti dia cat x lawa kan??xpun cat tu hbs tumpah kat bdn dia.tu yg dia ckp xsempat tu...saje je bg alasan x bernas.hehehe

khairulikhwan said...

hehe..byk le..x men la cat2 tumpah ni..ingt x reti ke?kim slm la ye..hehe