CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Saturday, June 6, 2009

Peperangan bermula.....

Peperangan bermula??ai,len mcm je bunyi ni..nak perang ngan sape plak ni..org duk tngh aman ni nk perang2 plak...hehe..x de la..sbenanye kali ni bukan nk pi perang pun..tp nk cite psl demo tmpur..demo ni buat sbb ade vip dtg dri UAE..dlm bahasa melayu nye Emiriah Arab Bersatu..ade wakil dorg dtg kt u aku ni..nth..dnga kate 1 ari nnti dorg nk anta kadet dorg utk stdy kt u aku ni..tp x tau la kan jd ke x..so,tugas yg aku dpt ni iaitu kne wat demonstrasi kawad tempur seksyen..so,konon2 nye aku kene la pi perang lawan musuh..tp masalahnye skrg ni,aku bukan pi perang pun lwn musuh..aku plak yg kne belakon jd musuh..hehe..so,tembak le puas2..tp sume peluru kapur je..x kisah la,jnji dpt rse sket2 psl peperangan ni kan..kecik2 dulu pun duk bunyi mulut je..skrg,ha,ambik org bg btul2..hehe..ade mbe2 siap pakai camouflage lg kt muka..pi perang yob..hehe..tp mse buat demo tu x dpt plak nk ambik gmba,ye la.org tengok kan..lg 1 time tu aku duk tembak,cm ne nk ambik gmba..nk suh mbe pun,mbe tngah baris,sng cite sblum pesiapan tu je la yg dpt ambik..hehe

Gmba x bpe ok la plak


Ni la yg dikatakan camouflage kt muka..tp kureng lg la

Ni ade la sket time nk posing ngan snjta kan..:)

3 comments:

madaniahismail said...

pesal muka mu je yang paling poyo???beria pakai topi tuh

khairulikhwan said...

hehe..lek la..nk wat cm ne kan..born to be poyo la kot kan..pape pun..poyo2 pun adik mu jgk kan??hehe.

♥MiSs WaFa♥ said...

hahaha...kakak sendiri pun ngaku adik dia poyo..huaaahahah