CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Friday, July 24, 2009

Cuti??bia betul...

Arini mmg x sangka aku da ade kt rumah rupenye..hehe..bkn pe,tetibe je dpt cuti kan..jgn tanye nape la kan..msti da ade yg tau ni..sape tau angkt tangan!hehe..diam2 da la ye..mmg x penah tepk pun sebenonye nk dpt cuti lg b4 raye nnti..tp x pe la,rezeki kan org ckp.:)..so,kebetulan pulak membe ajak pi umh die kat tiroi..area2 labu da..so,aku pun jln la..ni ade la sket2 kngan pusing2 negeri sembilan..x pi mne pun..area seremban je..da lme nk pi sbnanye..cuma masa n waktu je yg x de..ni kire kenangan jgk la kn..:)


Cam tau2 je aku nk dtg..hehe
(perasan plak)


Ni le area pusat bandaraya nye

Sampai2 je,singgah sini dulu ngan membe..
cuci mata dulu.:)

Ok ke tmpt ni?ke tasik kt umh aku lg lawa??
nk tau cm ne,dtg le tmpt aku..hehe


Ni la umah membe aku kat tiroi..sejuk gile time pagi

1 comments:

murnila said...

bercuti kt rumah ak lg la best...jmpt dtg ramai2...