CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Sunday, August 2, 2009

Well done Jebat...

semalam (1/8/09) u aku telah menganjurkan 1 pertandingan yg julung kalinya diadakan kat u aku..pertandingan ni dipanggil "log relay"..dlm bhsa bese2 ni org ckp lari ganti2,pastu passing balak kat org len plak..ha,cm tu la lebih kurg..ni nk kasi senang fhm la kan..aku ngan mmbe2 aku join la..utk mewakili batalion aku..ingt x batalion ape?ha,kan da cite mase aku tuka apoulette 1 bar tu..yg biru tu..ha,batalion JEBAT..:)..so,mmg puas ati la kan..nk cite sket psl pertandingan ni..saje utk pengetahuan..mse pertandingn ni,kiteorg kne pkai fullset loreng,disertakan senjata M-16,beg pack,n ade lg yg len..nti tngk gmba la ye..tp mmg best bile da berakhir kan..sbb lepas berhempas pulas mengerah tenaga,akhirnya aku berjaya jugak..mmg seronok la kan bile da menang..tp tu biasa la kan..kalah menang tu adat pertandingan ..kekadang kite kat atas,n kekadang kite kat bawah..cm kata pepatah.ibarat roda berputar..hehe..berpuisi la plak aku ni..pape pun..tahniah utk skuad aku..n sume ahli batalion JEBAT yg telah mnyertai pertandingan ni n same2 berusaha utk berjuang..kite kena ingt,perjuangan kita masih jauh..

sebelum pertandingan bermula..



perempuan pun ade tau..:)


ha,cm ni la yg dicakap td.brg2 yg perlu dibawa


semangat tu yg pnting..:)ape die??
kerjasama la..hehe


akhirnya..:)


tahniah kpd semua warga batalion JEBAT

2 comments:

My_wORLd^zAM_fadLieZ said...

maNNNNtoooPPPPpp.....~!

♥MiSs WaFa♥ said...

fuiyoo..jebat tu..pewitt