CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Wednesday, October 7, 2009

Berakhirnya sebuah penantian..




Tajuk,fuh...mcm aku nak tulis novel jiwang plak..hehe..x de la..sebenanye ni penantian akak n abng aku..dorang nk konvo ari sbtu ni..Tahniah kak cik n abg mat..x sangka,cepat je masa ni berlalu.tau2 je da nk knvo kan..tahniah2..ambo x tau la dpt pegi ke x konvo nnti..ambo akan usahakan jugak..bese la kan.. kne la tau life ambo ni cm ne..pada yg melawat blog aku,kalini n3 spesel sket aku buat bersempena dengan konvo akak n abang 2nd aku nti..ari sbtu ni.kebetulan plak 2-2 event berlaku ari yg sama.sian umi ngn abah aku,nk kne bepecah plak..akak aku pnye event kat uiam,abang aku plak kat putrajaya.xpe2..arap2 aku dapat le kua kejap utk pi tngk konvo akak aku nnti..k..insyaAllah..kite tunggu gamba2 konvo akak ngan abang aku yg 2nd nti ye..ari sbtu nnti..c u..skali lagi,tahniah utk mu kak cik n abang mat.tinggal ambo sorg je ni..insyaAllah,lagi 2 tahun setengah,ambo plak..amin..



0 comments: