CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Thursday, October 29, 2009

~ GuD LuCk SeMuA ~

Assalamualaikum semua..berjumpa lagi kita dengan entry baru aku ni..sekarang ni maklumlah,musim exam..x kire la sape2 pun kan..x kire adik-adik abang yang nk ambik peperiksaan akhir tahun ke,yang ambik spm x lme lagi,member2 aku yg akan menduduki STPM, duk kat poli,kolej2,especially kolej Islam :),uni. swasta mahupun awam,aku nk ucapkan gud luck utk korg sume..buat yg terbaik ye..mungkin jugak ade yang nak buat preparation untuk pi oversea,buat yang terbaik tau..peluang tu bukan senang nak dapat.k..mungkin ade jugak abang2,kakak2,pakcik2,makcik yang nk ambik exam PTK ke..mane la tau kan,ade chance nak naik pangkat lagi??hehe..gud luck jugak saya ucapkan ye...semoga anda semua dapat menjawab dengan "sukses"..cei,ambik bahasa indon la plak..cam dlm tv tu," sukses,sukses"..hehe..jadi la kan..halamak,ade pulak nk menyelit ni..ni ha,adik aku,die pun nk wish kat sume jugak..ni die :}>>> VV <<<<





(wa,siap speaking lg tuh..halamak..eh,sejak bile plak aku ade adik ni ??kalau ade,sape??ha,rahsia la kan..x penting pun..hehe..:)pape pun,wish u all the best ye..jgn lupe bace doa b4 jwb exm tu..mudah-mudahan,kite peroleh keberkatan dan dipermudahkan urusan waktu menjawab nnti..semoga berjaya sume..yang penting sekarang ni usaha dulu ye.pastu tawakkal je la..k.insyaAllah berjaya.amin..:)





2 comments:

azzam said...

time kasih2..aku akn wat tol2..ko pown same k..haha...adioos...~!

♥MiSs WaFa♥ said...

gud luck ye ikhwan..kat zam jugak.smoga kjayaan bersama kite...bittaufiq wannajjah fil imtihan...