CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Wednesday, March 31, 2010

Program Kilauan Mestika


Team Fasilitator


Budak-budak yang comel...:)


Antara Aktiviti yang dijalankan


Kumpulan 9 dalam kenangan..


Bersama budak2 kumpulan..:)


Sesi pengajaran mengambil wudhuk


selesai sudah program yang dirancangkan selama 2 minggu ini...segala kenangan disana tidak dapat dilupakan..dengan kerenah adik-adik yang sentiasa ceria dan excited tu...abang arap,semoga adik-adik semua dapat praktikkan segala ilmu yang dipelajari tu ye..jadilah insan yang soleh yang dapat berguna pada agama,bangsa dan juga negara..semoga berjumpa lagi pada masa akan datang...GUD LUCK SEMUA...:)

6 comments:

zamfadliez said...

salam ukhwah,
tapi fasi die hambar giler...
hahah...
adiooss..~!

nurulasyiqin said...

sgt best..
lps ni aku volunteer agi r klu ada agi program kt SKSK.. haha!

izzati said...

Emm....Aku puas hati sgt....At least,sdkt sbnyk aku dpt bg motivasi kt bdk2 2....Rindu bla trgt sembang sma2,nangis sma2....Hnya doa yg mampu aku lakukan....Semoga mereka mampu berjaya seperti org lain......

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

MKI>>>zamfadliez

hambar ke?bkn ke ko pun fasi sekali?hehe..adioss

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

MKI >>>nurulasyiqin

em,dnga cite ade lg kan prgram kt ctu nti?x tau la jd ke x..tp dnga2 cm tu la kan...nk vlntr lg ke?hehe..pape nti infom kt aku ye..tq

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

MKI >>> izzati

insyaAllah...semoga dorg akan jd yg terbaik mcm yg ko inginkan ye..amin