CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Sunday, April 26, 2009

setahun berlalu..

akhirnya tamat jgk setahun aku ade kt sini..sda x sda da stahun da kt cni,,junior pun da nk masuk..x sngke btl waktu ni cpt je berlalu..klu ikut Islam,wktu dunia hampir nk kiamat ni mase bjln ckup pnts..kkdg tu,kite bru je abis ahad mnggu ni,tngk2 da ade kt ahd mggu dpn da..fuh,mmg cpt btul wktu ni bjln kan..nk x nk khdpn ni kne dteruskn jgk org katekan..tmbhn plak smlm btul2 bru abis final exam utk peringkat asasi ni..hrp2 dpt le kptsan yg boley mbggakan umi n abah aku ni..tu je yg dpt aku bls ngan kjyaan yg aku cpai..slain tu ade jgk..tp secret of paradise la kn.:)..xpe2..exm da abis ni x tau nk buat ape plak..tp mse yg ade ni da ade da prncngn yg u ni da buat..ade lg 3 mnggu kot sblum nk cuti ni..senior pun x abis exm lg..nk cuti kne tunggu dorg skali..bru bley balik..da lme ni x balik umh..ape cite la kan umh aku tu ye..hehe..x saba plak rsenye nk jmpe umi n abah aku yg tercinta tu..ingt nk tulis pnjgn lg ni..tp tetibe plak cm blank sket..x pe la..nti ade idea topup la balik..k lah..slmt tnggal tahun asasi..

p/s:- akan diedit semula..

0 comments: