CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Sunday, June 14, 2009

Selamat Pengantin Baru abang....

alhamdulillah..abg aku yg sulung dah pn melangsungkan perkahwinan die ngan akak ipar aku..x sngka jgk aku dpt jugak balik bercuti akhirnya...tu la kan..kkdg kite x mgharap pun,tp dpt jugak..yg pntg kite yakin yg nk bg rezeki tu bkn manusia kpd manusia..tp ingt,Allah je yg dpt bg ape saje kt org die mahu kan..semalam,ari sbtu (13 Jun 2009) abg aku dah pun melansungkan perkahwinan ngan isterinya bernama nasiha..aku da ade akak ipar la ni ye..x sngka plak..hehe..nk jd cite,aku cuti pun kejap je..smpai umah pun da kul 5.30 pg..pejalan dr kl kul 11 mlm..smpai 5.30 pg..bygkan la cm ne lame nye aku dlm bas kan..hehe..pape pun x kisah,ari yg pntg dlm fmily aku ni..kne jgk pegi..ye la,cuti pun ssh nk dpt,alg2 da cuti,kejap pn kejap la..jnji dpt balik..time kasih la kpd sape2 yg bnyk doakan utk aku agr dpt balik cuti..tq ye..kite hanya merancang n berusaha yg sebaik mungkin..yg slebihnya bia Dia yg tntukan semua nya..ni ade la sket gmba2 mase knduri tu..


Ni bilik pngantin..dulu kecik2 bilik ni..fuh,jgn ditnye npe fuh..:)


Ni la abg aku yg 1st tu..amacam??hehe..



Ni smpt la ambik gmba ngan sedara yg dtg.(npe cm x de org je)..
tnya la kt org sepatutnya kan..:)


Ni kolam ikan kesayangn umi...cntik x?


(p/s: akan diedit smula..cm ade kekurangan kan??ha,kekurangan tu yg akn ditopup balik..dtg lg ye pasni..tunggu,jgn x tunggu plak...:))


6 comments:

♥MiSs WaFa♥ said...

haah la..cara awk tgk mcm x puas hati je..ahahahhaha..

khairulikhwan said...

nk wt cm ne,kn da tu kurniaan Nya..so,time je la kan..ape yg pntg???:)

♥MiSs WaFa♥ said...

kerjasama..hahaha..x..at least senyum la..kan senyum tu sedekah..mcm sy lain r..

khairulikhwan said...

mmg le miss wafa oi..tp,ha,syum pun kkdg tu kne btmpt jgk..btul x?sbb,ha,pk2 la ye..:)

♥MiSs WaFa♥ said...

buweekk..

khairulikhwan said...

:)....