CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Thursday, July 9, 2009

Selamat tinggal

bukan nak pegi mne2 pun la..hehe.tajuknye mcm nak tinggalkan seseorg atau mcm ditinggalkan pulak ye..sape plak yg nk tinggalkan aku ni??:).mungkin ada,tp lmbt lg kot,hehe.gurau selingan je..x la,sebenanyeharini mmg 1 lagi detik bersejarah utk aku..nak tau ape?aku da dpt 1 bar kat bahu aku..hehe.mula2 kne la sket2 pape yg patut kan b4 nak naik 1 bar ni..dulu aku the most junior dlm batalion aku..mlm ni pas kelas military history je aku kena pi baris dngan FSMO..bile pkai cm tu fhm2 la kan nape..hehe..aktvt ni dijalankan atas tradisi batalion aku sndiri..iaitu batalion jebat..aku ingtkan ade pe..rpenye,last2 tu dorg nk wat sesi pemakaian pangkat utk setiap pengambilan..secara x langsung nya,ats bahu aku sekarang ni da ade 1 bar yg dicatatkan tulisan UPNM berwarna biru..biru tu mksdnya batalion jebat.aku cukup bangga ngan batalion aku ni..pas pakai pangkat tu,semua ade sesi dia tersendiri..pape pun,aku skrg sudah naik ke 1 peringkat ats sikitn dlm mase yg same aku kne berhadapan ngan life yg baru yg penuh mncabar lg ngan 1st dgree aku..smga tahun 1 ni lebih baik dr tahun asas..:)..amin..same2 doakn ye...

ini la yg aku pkai mase tahun asas dulu..



sekarang yg ni plak..:)


mane yg tinggi la duk atas kan..hehe.



Selamat datang ke dunia baru..

3 comments:

Tukang cerita said...

Tahniah.....

bangga sy!!
:)

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

terima kasih ustzh..:)..

fitrah said...

tahniah ye khairul..... =D