CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Sunday, July 5, 2009

~Durian oh Durian~

semalam (3/7/08) aku dapat weekend b4 start kelas utk sem 1 degree aku ni..wa,aku pun berniat utk balik umah la kan..dpt jmpa umi ngan abah kejap pun jd la..jmpe tu yg pntg kan..kebetulan plak sekarang ni musim durian..fuh,ape lg..favourite aku ni..hehe..balik umah la kan..wlupun aku tau aku kejap je dpt balik umh,x kisah la...jnji durian n pulut durian yg aku suke mkn tu dpt jugak kat aku..hehe..tiket plak abis mlm tu,so tepaksa la aku pusing jauh kan..nk turun pengkalan hulu,last2 smpai kulim je..tq la kat abg aku yg 2nd tu..klu x,x dpt jugak la kan aku balik merasa durian tu..:)..tp kalini meriah jugak..mkn durian pun meriah ke??hehe..stngh org tu x dpt bau durian..mkn ape tah lg kan..(sape terasa tu ambik la ye)hehe..ni siap dpt buat cm knduri durian lg tu..best jgk la..kebetulan abg n akak ipar aku balik same..dpt la mkn skali kan..dlm mse yg same jugak.sedara aku kat thailand pun balik sekali,wa,mmg penuh la kampung sebelah umi tu kan..mmg best..pas mkn durian.terjun sungai la..jd cm kecik2 dulu ..dpt air plk,fhm2 la kan..hehe..tq jugak kat tok sbb tlg ambik durian ngn masak pulut tu..sedap gile..mmg perut ni penuh ngan pulut durian je aritu..hehe..

X saba punye psl la kan..:)

Ni mmg hasil godaman aku..hehe

Ha,ni yg dicari selama ni..
PULUT DURIAN..

7 comments:

♥MiSs WaFa♥ said...

salam..durian ohh durian...knp la bau mu terlalu kuat..

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

w'salam...nk wat cm ne..kuat ke bau die?tp kuat x kuat pun,ade jgk org lyn kan durian tu..siap bley wat knduri lg tau..:)

♥MiSs WaFa♥ said...

nsb baik sy xde..klu x...pengsan la sy...durian x best..tempoyak sedap

Tukang cerita said...

Saya pun hantu durian jugak...
:)

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

miss wafa..

nasib baik x de?mksd nye?ala,tempoyak pun dri durian jgk kan?ape x best plak..x de durian.xde la tempoyak..ape da..:)

tukang cerita..

o,ustZZzh pun antu durian jugak ye?boley la kite jd geng durian pasni kan??hehe..:)

♥MiSs WaFa♥ said...

takut sy tgk awk mkn durian...mkn nnt pelan2 la ek.jgn smpi tercekik biji durian tu sudah la...at least,tempoyak,bau dia sedap bile di campur dgn cili..n dia akan jd sambal tempoyak.bila cicah dgn petai,atau timun atau kobis..maka ia nya akan mjadi bertambah sedap..n terselamat dr biji durian yg agak besar tu.bau tempoyak,mmg myengat..tp bau durian fresh..leh bt sy sesak nafas..hehehe..

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

wa,pnjg btul die komen kali ni..bnyk ckp ye..tau la x ske mkn durian..x kisah la.jnji tempoyak tu pun asl dr durian jgk kan..btul x?ksmpulan nye skrg ni,jom mkn durian..hehe..:)