CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Monday, November 16, 2009

My new life begin....

assalamualaikum semua...pekabo kome?arap2 ok la kan..arini,16/11/2009 genap la lagi 4 ari aku nk abiskan exm final aku..da tamat la ari R&R aku seminggu yg lepas kan..semalam plak.15/11/2009 aku "up" sket karier aku dengan join team triathlon..so far ok la kan..mule2 kayuh 20kilo..cm x cye la jgk..tapi kaki aku ni fhm2 la kan..baru nak biase ngn life baru..hehe..kebetulan pulak,aku dpt baju "Discovery",pasni aku ingat nk discovery lebih jauh lg sukan ni..ingat nak same2 ngan membe2 aku pegi jauh..hope kome dpt la bimbing aku ye utk same2 maju cm kome.k. insyaAllah..


"My new jersey"


Kayuh-kayuh

2 comments:

azzam said...

nak pergi jauh2 pergi jer la..tak yah gitau sape2,...hahah...~!adioos..~!

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

ish,kna la bg tau..kot ada yg duk cari plak satgi kan..sape yg cari tu jgn tnye la ye..:)