CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Thursday, November 26, 2009

Percutian yg mnjadi kenangan terindah...

assalamualaikum semua..pekabo?lme da x update blog ni..maklumla,cuti susah nak dapat kan..bile dapat cuti sekali ni,ha,.kena gunakan waktu yang ada ni dengan sebaiknya la kan..semalam, 24/11/2009 ambo pi le umah tok kat gerik nun..ade buat tahlil sket sempena umi ngan abah pi haji..insyaAllah,mudah mudahan dorg dapat haji yang mabrur.amin..:)..nmpknya raya haji thn ni rya ngan adik beradik je la..pas settle sume tu,ambo pun ape lg kan...duk kampung,ada sungai,ada kebun tok tanam padi bukit,ha,jadi gila la kan kejap..halau burung yg duk makan padi tu ha...ni ade la sket2 gmba2 kenangan untuk disimpan..:)







Ni tok tanam padi bukit,
lepak-lepak kat danau tu.


Align Center
sebelah ni plak ada kebun,
tok tanam pokok buah




Da lme x dpt air sungai,ha,apa lagi kan..

1 comments:

zamfadliez said...

peh..sedap gak minum air sungai...aku xbalik umah atuk aku la,kalo x mesti heaven..~!selamat hari raya aidiladha k...huhuh..adioos..~!