CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Thursday, December 17, 2009

Result oh result

Hai semua ..:)..assalamualaikum..bersua lagi kita..kalini aku rse cm nk share plak result aku yg bru je kua semalam 16/12/2009..da la sekarang ni dalam semester LKU lagi..klu tengok kt info terkini kt blog aku pun ade bagi tau sampai bile aku punye semester LKU ni abis..seda x seda,kejap je tempoh cuti sem aku ni..da nak abis pun..minggu depan da masuk sem 2 degree aku kt u aku ni..dalam masa yg sama jgk,cm besa la kan..sebelum start sem baru ni,mesti la result sem 1 kua kan..aku ni x de la terer sngt pun cm bdk2 lain..tp agak ok la..syukur je ngan ape yg diberi..tp bukan dah berpuas ati ngan ape yg ada kan..bak kata2 yang aku pegang."kita jangan cepat berpuas hati dengan pencapaian kita,dan kita jangan cepat kecewa dengan kegagalan kita" ha,kena pegang tu..btul x?pada sape2 yg berjaya,tahniah la kan utk kome.tp mne yg cm rase da buat abis baik,tengok2 result x bape ok.jgn cepat kecewa ye..mesti ada hikmah dan kita jangan jadikan kegagalan tu adalah kegagalan buat selamanya..kita kena balik pada apa yg dijanjikan Allah yang tercatat dlm Al-quran ..boley tengok kt surah Al-Baqarah ayat 21 ngan 28.lagi 1 surah Ali-Imran ayat 139 ..k?tengok tau..jangan x tengok plak..sem depan kita pulon abis2..ok?nk tauliah ke x nk ni oi??hehe..k..sape nk tau result aku,PM je aku ikut ym ye..jumpa lagi sume..wa ilalliqa..:D..kulli amin wa antum bikhair (arab dapat A la katekan.)hehe..:)

4 comments:

azzam said...

ala claim..!haha...thniah2...walaupon aku dok sblah ko,tidur sblah katil ko,duduk satu bilik ko,aku tetap komen gak kt blog ko..follower kn?hahah..,pe2 pown kiter da wat yg terbek,n kiter akan usha g pada sem akan dtg...caioyokk2..!ni bu chia ko ley ya...!hahaha(mandarin A la katekan)..wekkekeadioos....~!

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

ha,ko tau x pe..xpe2..next sem kite lwn lg skali..orait?pape pun thniah utk ko yek..:)

qamarunnajmi said...

salam akhi..
caner result??
baper pointer..
gud luk tuk sem 2

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

w'salam akak..result?nk tau ke?tnye kt ym la kan..kt sini x bley publish...k?..hehe.tq ye..gud luck jgk utk akak ye..