CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS


Tolong sign ye ble da melawat...:)

Teman setiaku

Jom kita sama membantu...:)

Jom kita sama membantu...:)
SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI : Ust Syed Sharim - 019-5121274 AKAUN PERSATUAN KEBAJIKAN AL-FURQAN BANK MUAMALAT - 0803-0002083-71-7 (atas nama Persatuan Kebajikan Al-Furqan)

kenderaan impianku yg kedua

kenderaan impianku yg kedua

Tentang dirinya..

Tentang dirinya..

Monday, April 19, 2010

Selamat Merempuh Halangan semua...:)






Assalamualaikum...:)..pekabo?semoga ceria-ceria dan sihat-sihat selalu ye.Maklumlah,waktu-waktu cam ni la semua penyakit nak datang kan..:)..tapi x pe..mudah mudahan penyakit-penyakit tu adalah sebagai satu kifarah untuk kita semua atas segala kesilapan yang telah kita sengaja mahupun tidak dalam menjalani kehidupan seharian sejak lahir sehingga kini..Amin...emm...selamat merempuh halangan??sejak bile plak universiti aku ni nk buat pertandingan rempuh halangan?(event mingguan kt UPNM )alamak!terlebih suda..hambar disitu..:)..sebenanya bukan halangan itu yang dimaksudkan..tapi peperiksaan final yang bakal kita hadapi ni..mungkin ada yang telahpun menduduki hari ni..tapi,aku punye final akan bermula pada esok hari (2-/4/10)..



jadi,mungkin sudah terlepas untuk aku ucapkan pada yang lain-lain..tapi,untuk semua student kelas aku (1DIS),semoga korg sume struggle dalam menjalani exam ni ye..gunakanlah waktu yang ada ni sebaiknya untuk kita sama-sama skor dalam semua subjek..dalam kesempatan ni jugak aku nak mintak maaf ye diatas segala kesilapan yang telah aku lakukan..Cakap panjang-panjang pun x best jugak..sejak nak exam ni,otak jadi blur sket..faham2 je la ye..pape pun,All The Best utk kome ye..bittaufiq wannajah ..Gud Luck sume...:)jumpa lagi di semester akan datang..insyaAllah..




1 comments:

muszelious said...

lawa la wan...man jadda,wa jada..ape ek smbungn dy...

arigato gozaimasu